fredu Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Hej! Jag behöver hjälp med min Nintendo WiFi USB Connector!! Instalationen funkar fint! Men då jag skall registrera den så kommer det upp: Error Code: 52103 Vad skall jag göra?! Kan ge 900FM åt den som som kan förklara det så att det börjar fungera!!!!!!!!
JosJuice Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Fungerar internet på datorn? Är brandväggen på? Hur gjorde du på DS:en för att få 52103?
fredu Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2009 Internetet fungerar!(annars skulle jag inte kunna skriva detta :P) Brandväggen tilllåter USB Connectorn(Den är på undantag) Instalerade den, försökte regga den, kom till 3:ans ruta, där den skulle testas.. Sen ba Error Code: 52103 PS.Kan det ha gjort nåt om jag hade mobilen 30cm från datan? Fick det och funka :D Fick det och funka :D
Switch Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 samma sak händer för mig men inte direkt efter jag installerat den. utan det händer dagen efter när jag slår på datorn och ska spela wi-fi. då blir det knas..... :(
fredu Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2009 samma sak händer för mig men inte direkt efter jag installerat den. utan det händer dagen efter när jag slår på datorn och ska spela wi-fi. då blir det knas..... :(Onödig bump..
Rekommendera inlägg