Hoppa till innehåll

Död Dator?

RazerInc

Rekommendera inlägg

Nu är det så att min dator inte startar (händer INGET när man trycker på start knappen)

Har inte gjort ngt i den (byt delar eller liknande)

Så här hände det:

1.Kom hem från skolan

2.Tryckte på start knappen

3. den starta

4. innan jag kom in i Windows så stängdes den av

Så om ni vet vad det är snälla hjälp (har filer jag behöver på den, och har ingen annan dator att koppla sata driven till)

Edit: Nu kom röken -.-

Surt när man har ett stort arbete som ska lämmnas in :(

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta ut hårddisken/hårddiskarna och köp ny dator

Snällt svar då jag inte har cash för en "bra" och vill inte "slösa" mina 5k på ngt som jag byter ut efter 2-3 månader.

Ska kolla om jag kan få kompisens dator för 200kr (gammal skit) då jag är desperat efter filerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Då är det nog fel på moderkortet.

okej. Farshan vill skicka te siba, så han gjorde de.

Han litar inte på mig/dig är jag säger att moderkortet ä paj och siba kommer ta 1000kr + 1000kr Frakt, som han kunde gett mig och jag kan köpa ny

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Du kan alltid söka på internet och ringa till data experter. Dom har speciella (Typ rektangliga skivor... kommer ej ihåg vad det heter) som det finns prog på, men jag tror ej att det hjälper... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan alltid söka på internet och ringa till data experter. Dom har speciella (Typ rektangliga skivor... kommer ej ihåg vad det heter) som det finns prog på, men jag tror ej att det hjälper... :(

min granne är "data expert" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...