Doglovers Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag har klarat ut New super mario bros och tagit alla mynt och fått bakgrunden (den hemliga) och vet inte vad jag ska göra. Vad kan man göra då ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Om du har alla fem bakgrunder finns det inget kvar att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjoelj Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Finns det inte någon sorts "Secret challenge mode"? Kolla bland fusken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Finns det inte någon sorts "Secret challenge mode"? Kolla bland fusken!Nej, det finns det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PlayMaster Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Finns det inte någon sorts "Secret challenge mode"? Kolla bland fusken! jo det gör det^^ jag använder det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Finns det inte någon sorts "Secret challenge mode"? Kolla bland fusken! jo det gör det^^ jag använder det. Vad skulle det vara isåfall? Luigi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Finns det inte någon sorts "Secret challenge mode"? Kolla bland fusken! jo det gör det^^ jag använder det. Vad skulle det vara isåfall? Luigi? Nej man skulle typ trycka L R L R X X Y Y så kommer det fram en ruta där det står "Welcome to the secret Challenge mode" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Just det, den koden. Hade helt glömt bort den... IMO tillför den inte så mycket till gameplayet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennison Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Jag har klarat ut New super mario bros och tagit alla mynt och fått bakgrunden (den hemliga) och vet inte vad jag ska göra. Vad kan man göra då ?? Hej! hittar inte bana 6 på world 8 tacksam för hjälp Mvh Dennison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Det är omöjligt att inte hitta banor i värld 8 EFTERSOM ATT DET ÄR DEN ENDA VÄRLDEN UTAN HEMLIGA UTGÅNGAR. Om du menade New Super Mario Bros. Wii har jag precis dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Asså du borde räkna ihop hur många gånger du har dött sry men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennison Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Det är omöjligt att inte hitta banor i värld 8 EFTERSOM ATT DET ÄR DEN ENDA VÄRLDEN UTAN HEMLIGA UTGÅNGAR. Om du menade New Super Mario Bros. Wii har jag precis dött. Får inte fram bana 6 på world 8 på New super mario bros till wii. Har tagit alla stra pengar på alla banor och även på world 9. Kan ej öppna den sista bana på world 9 eftersom jag ej får fram bana 6 på world 8. Mvh Dennison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg