skrompf Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Jag har klarat ut New super mario bros och tagit alla mynt och fått bakgrunden (den hemliga) och vet inte vad jag ska göra. Vad kan man göra då ?? om du håller in l och r samtidigt medans du startar spelet, så spelar du som luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Det är omöjligt att inte hitta banor i värld 8 EFTERSOM ATT DET ÄR DEN ENDA VÄRLDEN UTAN HEMLIGA UTGÅNGAR. Om du menade New Super Mario Bros. Wii har jag precis dött. Får inte fram bana 6 på world 8 på New super mario bros till wii. Har tagit alla stra pengar på alla banor och även på world 9. Kan ej öppna den sista bana på world 9 eftersom jag ej får fram bana 6 på world 8. Mvh Dennison klara bara av 8-5............................................................... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 9 April 2010 Rapport Dela Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Det är omöjligt att inte hitta banor i värld 8 EFTERSOM ATT DET ÄR DEN ENDA VÄRLDEN UTAN HEMLIGA UTGÅNGAR. Om du menade New Super Mario Bros. Wii har jag precis dött. Får inte fram bana 6 på world 8 på New super mario bros till wii. Har tagit alla stra pengar på alla banor och även på world 9. Kan ej öppna den sista bana på world 9 eftersom jag ej får fram bana 6 på world 8. Mvh Dennison Fel forum. Du menar Wii såklart! Titta bara på youtube! Redigerat 9 April 2010 av Tottefusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Tycker du ska göra det där mode roligt tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Försök att låsa upp alla svampar och kanoner/hemliga vägar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg