mewtwo100 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Jag behöver hjälp med att komma till metiorite cave där deoxys är. PS.Jag har latias,latios,zapdos,moltres och articuno. PSS.Jag började med pickachu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 hmm det har jag glömt bort tror man skulle göra nåt först men kommer inte ihåg vad ska kolla upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewtwo100 Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Kolla upp det 1337 Gamer 007 :P B) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Flyttar till Pkmn-forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewtwo100 Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. KAN NÅN SVARA! :angry: :angry: :angry: :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Berätta lite mer nogrannare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Man måste klara alla grottor tror jag . Kolla http://serebii.net/ , men jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Efter att du fått med Lugia i ditt Team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillkopp54 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Man måste ha alla dom tre fåglarna ( Zapdos, Moltres och Articuno ) vilket du har sen går man in i byn och pratar med alakazam och sen går du till legendary island så får du tillgång till silver trench (99 våningar) och när du kommer till slutet möter du lugia och när du har klarat honom kommer xatu och blastoise att böja prata om ett meteorit nedslag och när dom har gjort det får du tillgång till meteor cave, uppfattat? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Man måste ha alla dom tre fåglarna ( Zapdos, Moltres och Articuno ) vilket du har sen går man in i byn och pratar med alakazam och sen går du till legendary island så får du tillgång till silver trench (99 våningar) och när du kommer till slutet möter du lugia och när du har klarat honom kommer xatu och blastoise att böja prata om ett meteorit nedslag och när dom har gjort det får du tillgång till meteor cave, uppfattat? ;)Det var 3 år sedan de gjorde tråden -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg