Hoppa till innehåll

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera.

 

Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera.

 

Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat.

Håller med.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vet inte om detta klassas som slagsmål, men kul var det.

för några veckor sedan så sprang jag och en polare fram till en as kaxig och helt cp skadad sjua och lyfta upp han och skulle kasta ner han i en papperskorg, och han fick mega damp han var helt röd i ansiktet och bara matta på slag mot oss och jagade oss och allt och vi bara kutade runt och skrattade som f*n:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra.

Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;:

Snälla... du gör bara en skam till alla utlänningar/blattar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte direkt hamnat i något slagsmål, kanske någon gång då man druckit lite för mycket av det goda, och inte kommer ihåg vart man var eller varför man ligger under en soffa. Men man ska nog ta allt i denna tråd med en nypa salt, då det är populärt att spela allan och vara kaxig framför datan......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då och då i 4:an och 5:an, då var det lekar som spårade ur och massa skämt, något planerat bråk.

Ja har ju slagits mot AIK fans 20 mot 20 i Kungsholmen så..

 

Bajen <3

 

Lagt ned med allt det där ändå, man märker hur fånig och löjlig man är bara man ser på sig själv då det händer.

Redigerat av Doctor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...