Npoti Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 jag har kollat på maskinvara och där står de att den heter TSSTcorp CD/DVDW TS-H652l hälp måste veta de här Citera
Gäst patrikking Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 Alt. 1: 1.Ladda ner ett brännar program t ex. Nero. 2.Jag vet inte var ikonen är, men om du trycker så borde brännaren öppnas. Alt. 2: 1.Öppna den saken där du sätter in skivan så borde det stå där. ^_^ ;) Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 jag har kollat på maskinvara och där står de att den heter TSSTcorp CD/DVDW TS-H652l hälp måste veta de härVill du veta vad du har för Optik-läsare? Antingen så kan du göra the hard way och det genom att ladda ned programmet Everest Home Edition och sedan titta vad du har för hårdvara där. Annars, titta på den på framsidan ^^ Citera
Gäst patrikking Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 När du har laddat ner nero så kan du göra DriveSpeed. Där visar den vilken brännare du har. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Skrivet 6 Mars 2009 När du har laddat ner nero så kan du göra DriveSpeed. Där visar den vilken brännare du har.Eller så slipper man ladda ned Nero och gör som jag gör? Eller så tittar man bara i Maskinvaran.Där står det ju namnet, så antagligen så är det den brännare du har Citera
Npoti Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2009 det står light scribe på den men de märket finns inte med att välja på programmet imgburn och jag måste ha de bränn programmet :S Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Skrivet 7 Mars 2009 det står light scribe på den men de märket finns inte med att välja på programmet imgburn och jag måste ha de bränn programmet :SMen vänta, ska du typ bränna en film? I IMGBurn så välj bara Lightscribe saken, det kommer nog att fungera Citera
Npoti Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Mars 2009 det står light scribe på den men de märket finns inte med att välja på programmet imgburn och jag måste ha de bränn programmet :SMen vänta, ska du typ bränna en film? I IMGBurn så välj bara Lightscribe saken, det kommer nog att fungera jag ska bränna xbox 360 spel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.