Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking
Skrivet

Alt. 1:

1.Ladda ner ett brännar program t ex. Nero.

2.Jag vet inte var ikonen är, men om du trycker så borde brännaren öppnas.

Alt. 2:

1.Öppna den saken där du sätter in skivan så borde det stå där. ^_^ ;)

Gäst Justfiwi
Skrivet

jag har kollat på maskinvara och där står de att den heter TSSTcorp CD/DVDW TS-H652l hälp måste veta de här

Vill du veta vad du har för Optik-läsare? Antingen så kan du göra the hard way och det genom att ladda ned programmet Everest Home Edition och sedan titta vad du har för hårdvara där. Annars, titta på den på framsidan ^^
Gäst patrikking
Skrivet

När du har laddat ner nero så kan du göra DriveSpeed. Där visar den vilken brännare du har.

Gäst Justfiwi
Skrivet

När du har laddat ner nero så kan du göra DriveSpeed. Där visar den vilken brännare du har.

Eller så slipper man ladda ned Nero och gör som jag gör? Eller så tittar man bara i Maskinvaran.

Där står det ju namnet, så antagligen så är det den brännare du har

Skrivet

det står light scribe på den men de märket finns inte med att välja på programmet imgburn och jag måste ha de bränn programmet :S

Gäst Justfiwi
Skrivet

det står light scribe på den men de märket finns inte med att välja på programmet imgburn och jag måste ha de bränn programmet :S

Men vänta, ska du typ bränna en film? I IMGBurn så välj bara Lightscribe saken, det kommer nog att fungera
Skrivet

Men vänta, ska du typ bränna en film? I IMGBurn så välj bara Lightscribe saken, det kommer nog att fungera

jag ska bränna xbox 360 spel

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...