Hoppa till innehåll

Madworld Ett Härligt Spel


Pachu
 Dela

Rekommendera inlägg

De spelet verkar j*vla grymt.

Har vetat om de i typ 1,5 år, jag önskar de fanns till 360 :(

Kanske en anledning till att skaffa sig ett Wii ^^. Att bredda ut sin spelsamling ;).

Aldrig att jag ska köpa wii, jag tycker 360 är 100 gånger bättre, dessutom har min brorsa ett wii, jag kan ju bara köpa MadWorld till de.

Så varför allt klagande att de inte kommer till 360 ^^. Du kan ju fortfarande köpa de;).

 

Men till 360 vore de snyggare grafik osv.

Ska nog inte köpa de till wii, min brorsa ska kanske chippa de.

 

Ne de ska ja inte <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

MadWorld är ett spel som jag köpt som jag starkt rekomenderar. Spelet går ut på att ta sig ur levande i ett spel kallat DeathWatch och du spelar som huvudkaraktären Jack. Spelet har en bra story och även fantastiska kontroller och du kommer spela om det igen, och igen. Stark rekomendation och spelet finns i butikerna. http://www.webhallen.com/prod.php?id=95598&traff=1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

MadWorld är ett spel som jag köpt som jag starkt rekomenderar. Spelet går ut på att ta sig ur levande i ett spel kallat DeathWatch och du spelar som huvudkaraktären Jack. Spelet har en bra story och även fantastiska kontroller och du kommer spela om det igen, och igen. Stark rekomendation och spelet finns i butikerna. http://www.webhallen.com/prod.php?id=95598&traff=1

Trevligt, det var ju just det du skrev i första inlägget, fast mera detaljerat och mindre reklam-aktigt. Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...