doozer Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Nu är det så att jag vill ha sorround ljud men orkar inte köpa 5.1 system så jag tänkte sätta ihop mina båda 2.1 system men det går bara ha ett åt gången. sätter jag i sladden för det enna så stängs det andra av och drar jag ut sladden för den så hoppar den första igång igen, kan nån hjälpa mej ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Nu är det så att jag vill ha sorround ljud men orkar inte köpa 5.1 system så jag tänkte sätta ihop mina båda 2.1 system men det går bara ha ett åt gången. sätter jag i sladden för det enna så stängs det andra av och drar jag ut sladden för den så hoppar den första igång igen, kan nån hjälpa mej ?? Är du säker på att det går då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 6 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 jag vet inte de va därför jag frågade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 jag vet inte de va därför jag frågade :PJaha, nja jag vet inte riktigt. Tror att 5.1 system är inställda för att vara det och 2.1 system för att vara det. Men testa kanske i typ ett hemmabio forum eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.