slabb Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Tja, är lvl 48 men dingar 49 om sisådär 2 bars, men har inte en aning om var jag ska levla sökte lite på google och då sa dem bara gå in i un gora cratern i lvl 50+ gå in i felwood i 50+... jag vill inte grinda upp i lvl möjligen grinding quests. //slabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F3lan Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Du kan alltid köra instancer. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 aa ioförsej, tack för ett snabbt svar hade tråden knappt uppe i 5 min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F3lan Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 aa ioförsej, tack för ett snabbt svar hade tråden knappt uppe i 5 minInga problem. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 http://www.fuska.se/forum/Wow_Tutorial-t66162.html Där finns det bra exempel på vart du kan levla som lvl 49. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Tja, är lvl 48 men dingar 49 om sisådär 2 bars, men har inte en aning om var jag ska levla sökte lite på google och då sa dem bara gå in i un gora cratern i lvl 50+ gå in i felwood i 50+... jag vill inte grinda upp i lvl möjligen grinding quests. //slabb gå till stornghole vele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Tja, är lvl 48 men dingar 49 om sisådär 2 bars, men har inte en aning om var jag ska levla sökte lite på google och då sa dem bara gå in i un gora cratern i lvl 50+ gå in i felwood i 50+... jag vill inte grinda upp i lvl möjligen grinding quests. //slabb gå till stornghole vele Va?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Tja, är lvl 48 men dingar 49 om sisådär 2 bars, men har inte en aning om var jag ska levla sökte lite på google och då sa dem bara gå in i un gora cratern i lvl 50+ gå in i felwood i 50+... jag vill inte grinda upp i lvl möjligen grinding quests. //slabb gå till stornghole vele Va?! Jag tror han menade Stranglethorn Vale Men det är ju dock fail att gå dit för att dra 49-50 o.o Redigerat 14 Mars 2009 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Haha okej :) men ja, det är epic phail att dra dit i 49-50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member2 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 jag har hört att "gm island" är ett bra ställe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 jag har hört att "gm island" är ett bra ställeSuck....Nej men seriöst, är du horde eller alliance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg