Hoppa till innehåll

Osäker....


Rekommendera inlägg

Tjena tjena grabbar och tjejer! Nu är de så att jag har ett litet problem med mig Tankadin...

 

Jag har funderat på att gå som OT (offtank) i naxx 10-man, men jag själv tycker inte jag är redo för att gå naxx ännu.. Eller vad tycker ni?

 

Här är lite info om min char:

Paladin

Hp:25 k selfbuffed

Def 552

Avoidance Dodge 18%, parry 17% och block 18+40%

armor 25 k..

 

 

Så vad tror ni, är jag redo för OT i naxx 10-man eller bör jag ha mer hp? Tack för svar

 

MVH Peter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror på hela raiden, men 22-23k är nog bra för OT, som MT ska du ha runt 25-26k, om du har defense rating gems ska du kolla lite på heroic gear med Atlasloot och fixa RatingBuster, kolla om du kan byta ut defense gems mot stamina gems så får du mer hp där, Defcapped är 540, stanna ovanför det. Men kolla t7 gear också om det sänker ditt defense, samt om du redan har gemmat och enchantat så kan du vänta tills du får ny gear innan du sätter nya gems / enchants. Beroende på vad dom e för quality.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Beror på hela raiden, men 22-23k är nog bra för OT, som MT ska du ha runt 25-26k, om du har defense rating gems ska du kolla lite på heroic gear med Atlasloot och fixa RatingBuster, kolla om du kan byta ut defense gems mot stamina gems så får du mer hp där, Defcapped är 540, stanna ovanför det. Men kolla t7 gear också om det sänker ditt defense, samt om du redan har gemmat och enchantat så kan du vänta tills du får ny gear innan du sätter nya gems / enchants. Beroende på vad dom e för quality.

Tackar tackar för svaret Exorz....

 

Ska genast kolla upp gemsen etc, annat alternativ är ju att crafta lite items, men kostar en del, sökte delvis lite altenativ hur man får upp hpt. och utan att nämna frågan så fick jag lite svar, tack för de :):) Sen har jag nån hcs till jag skulle behöva gå:)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...