DonaldDuck Skrivet 9 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH LÄS TRÅDEN INNAN NI POSTAR FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Ska jag berätta en sak? Min pappa installerade en dator hemma förut när han satt på internet så kom en mask in och då var det inte roligt! Han han inte ladda ner virus programmet som är ett ÄKTA nod32. En mask ligger i datorn och stänger av den efter en viss tid ca 5 min. Så lägg in ett virus program! Har en dator jag haft i över 1,5 år utan anti virus och jag har aldrig fått något galet där så det har ju med vilka hemsidor man är inne på också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Ska jag berätta en sak? Min pappa installerade en dator hemma förut när han satt på internet så kom en mask in och då var det inte roligt! Han han inte ladda ner virus programmet som är ett ÄKTA nod32. En mask ligger i datorn och stänger av den efter en viss tid ca 5 min. Så lägg in ett virus program! Har en dator jag haft i över 1,5 år utan anti virus och jag har aldrig fått något galet där så det har ju med vilka hemsidor man är inne på också. Man kan säga att det här var för ca 6 år sen så maskarna är säkert mer ovanliga nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Nyheter: Nu funkar datorn bra..eller? Alltså ,jag kan göra vad jag vill bara jag inte öppnar nåt microsoft program (inkluderande utforskaren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 fixa ut malwarebytes på nån usb sticka starta datorn i felsäkert läge och scanna. Dessutom behöver man inte ett antivirusprogram om man har lite sunt förnuft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.