pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 har inte läst ut den, men min syrra snor boken hela tiden!! hinner inte läsa! Citera
Imaginary Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 Syrran köpte den i söndags och hon är en läslus hon läste ut den igår :P Fast nu skafarsan läsa den så det tar en tid för mig <_< Jag läste också ut den på tre dagar ;) Citera
Skywalker Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 läste den engelska i somras. J K Rowling har bara skrivit manuskriptet eller vad det kallas som är liksom huvudhandlinge. utifrån den så skriver hon böckerna, så sexan o sjuan är inte klara. ja tror inte ens om man höll en pistol mot hennes huvud natt hon skulle berätta handlingen eller ens namnet på dom sista böckerna Citera
Schassen Skrivet 8 April 2004 Rapport Skrivet 8 April 2004 Hon har redan skrivit klart slutet på den sista boken och den förvaras i ett bankvalav. Citera
Imaginary Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Skrivet 8 April 2004 Hon har redan skrivit klart slutet på den sista boken och den förvaras i ett bankvalav. Nej,hon har lagt dom papprerna i en gul mapp som hon har i sitt hus Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.