Tortilla Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) kan någon hjälpa mig? får upp flera olika errors när ja trycker på start server på min hlds :( Vill gärna ha svar snabbt som möjligt vill komma igång med min server :D Den här sidan hjälpte mig http://www.tutorialecstrike.com/csserver_installation.html väldigt bra guid så ni som vill ha en egen server följ den, men vet inte om ni kommer att få samma fel som jag :( Redigerat 9 Mars 2009 av Tortilla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Det står ju att den filen inte kunde hittas. Kan den vara skadad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag vet att filen inte finns, får vell ta och installera om de igen och se om de blir samma problem igen. Du kan ju testa om du vill :) P.s. det är en standalone server = du behöver inte ha steam igång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg