Gäst pong218 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag skulle vilja ha en chatt på min hemsida som i typ msn fast man skriver till alla på som ser hemsidan. Hur gör jag är det bästa en databas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Här är en manual hur du bygger tror du det kan funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 http://www.freeshoutbox.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Skapa din egna lila mIRC server. Den ligger inte via din hemsida. Men 30gånger bättre än vad du kan få att lägga upp på din hemsida ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Skapa din egna lila mIRC server. Den ligger inte via din hemsida. Men 30gånger bättre än vad du kan få att lägga upp på din hemsida ;) Dock på dom flesta servrarna för att skaffa den där botten som sitter där 24/7 och ger ut OP status till alla op's som kommer in ibland så måste man typ sitta och idla i 24 timmar med 3 pers eller nåt ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.