nilorac Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Fråga 1 Hur kan man tävla i olika grenar.. som att ställa upp i dans-, matlagnings- och dataspelstävlingar? Snälla svara!! Fråga 2: Hur kan man bygga egna lägenheter? Man måste väl ha en sån brevlåda med då?< Hittar inte den isåfall :S jag blir jätte glad för svar :) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Fråga 1. Skaffa en sån där Fritid Dj bås på en almänn tomt så kan ni ha danstävling. Mattävling har man på ett matbedömningsbord. Jag vet inte hur man har dataspelstävlingar.. 2. Jag har också undrat det jättelänge!!!! sNÄLLA, Jag behöver också hjälp med det. jag har skrivit massa konstiga fusk och gjort som det står precius i fusken men det funkar inte!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) Fråga 1 Du Måste ha ett Dj Bås för att kunna ställa upp i en dans tävling eller så går du till en allmän tomt som har ett Dj bås och klickar på den och Väljer Ha En Danstävling eller vad det nu står... För att ha en Matlagnings Tävling gör du följande (Går endast på Allmäna tomter) Du måste var bra i Matlagning är du det så gör du en maträtt och tar med den till en allmän tomt som har matlagings tävlingar och klickar på bordet och så går simmen dit och lägger maten sen kommer juryn och bedömer.. bygga egna Lägenheter är Enkelt du köper en tomt som inte har nåt hus går in på tomten och klickar på byggläget och sen klickar du på det som ser ut som en vägg och börjar bygga glöm heller inte att du måste ha ett tak på med Lycka Till :D Redigerat 17 Mars 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 2.öppna fusk-rutan och skriv i changelotzoningapartmentbase sen kan du bara bygga på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg