Rememberme Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Hej, jag har glömt bort namnet på en låt samt bandet. Jag vet hur 2 rader i ena låten går. Ungefär så här: All I need to do, And my mind is black eller så var det: All I need is you, And my mind is black. Är dock inte riktigt säker på om det är exakt rätt. Låten är ganska skrikig men på vissa ställen är det lugn. Jag vet att det är svårt att veta vilken jag menar men någon kanske vet. Tacksam för svar! Redigerat 11 Mars 2009 av 360boy Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten.. Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P Citera
Rememberme Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten.. Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P mm, det är en rockig låt. Men jag är ganska så säker på det där med textraderna. Men inte helt säker :( Citera
Skurken Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten.. Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P Rock är inte skrik! Det är den mest harmoniska genren som finns. Citera
Ruthar Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten.. Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P Rock är inte skrik! Det är den mest harmoniska genren som finns. Amen to that Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten.. Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P Rock är inte skrik! Det är den mest harmoniska genren som finns. Men läs j*vla pucko. Nåt åt det rockigare hållet = att det inte är nån j*vla mespop från Agnes Carlsson. Om jag får ändra då. Något åt metal/screamo hållet då. '-.- :_ Citera
TiredRacoon Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Redigerat 10 Mars 2009 av Tolin Citera
Denisb Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Skrivet 10 Mars 2009 kan det vara Alltså "Metalica - One" för typ nån gång i sången så sjunger dom nåt med, My mind eller nåt... Men lyssna kan vara den. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Skrivet 11 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D Citera
Rememberme Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Citera
TiredRacoon Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Skrivet 12 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.