Rememberme Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Verkar så ja! xD :P Var hörde du låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Verkar så ja! xD :P Var hörde du låten då? youtube hur så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Verkar så ja! xD :P Var hörde du låten då? youtube hur så? Någonsin övervägt att du kanske kan FRÅGA PÅ YOUTUBE ELLER HITTA DEN RÄTTA TEXTEN DÄR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Verkar så ja! xD :P Var hörde du låten då? youtube hur så? Någonsin övervägt att du kanske kan FRÅGA PÅ YOUTUBE ELLER HITTA DEN RÄTTA TEXTEN DÄR? men jag vet ju inte vad man söker på för att få fram låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan? "And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna. (Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop) Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D ja, det kan det nog vara Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD jaja, men jag tyckte bara att det lät så när jag lyssnade på låten. Verkar som att det inte är så Verkar så ja! xD :P Var hörde du låten då? youtube hur så? Någonsin övervägt att du kanske kan FRÅGA PÅ YOUTUBE ELLER HITTA DEN RÄTTA TEXTEN DÄR? men jag vet ju inte vad man söker på för att få fram låten! Men för i h*lvete- OM DU SETT EN YOUTUBE-VIDEO MED LÅTEN, GÅ TILLBAKA TILL DEN VIDEON OCH LYSSNA IGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Seriöst, du kan ju kolla vilka youtube länkar du besökt på senaste som Tolin förmodligen menade :_ Redigerat 16 Mars 2009 av Draghon Onödig bifogad bild//Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Det var för typ 3 år sen jag hörde den. Jag hade inte ens den här datorn då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.