Hoppa till innehåll

Har Glömmt Låtnamn


Rekommendera inlägg

Hej, jag har glömt bort namnet på en låt samt bandet. Jag vet hur 2 rader i ena låten går. Ungefär så här: All I need to do, And my mind is black eller så var det: All I need is you, And my mind is black. Är dock inte riktigt säker på om det är exakt rätt. Låten är ganska skrikig men på vissa ställen är det lugn. Jag vet att det är svårt att veta vilken jag menar men någon kanske vet. Tacksam för svar!

Redigerat av 360boy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten..

 

Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten..

 

Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P

mm, det är en rockig låt. Men jag är ganska så säker på det där med textraderna. Men inte helt säker :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten..

 

Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P

Rock är inte skrik! Det är den mest harmoniska genren som finns.

 

Amen to that
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Något åt det rockigare hållet tror jag eftersom han beskriver det som skrikande ibland i låten..

 

Jag har kollat letssingit och oogle, men jag tror du har fel textrader :P

Rock är inte skrik! Det är den mest harmoniska genren som finns.

 

 

Men läs j*vla pucko.

 

Nåt åt det rockigare hållet = att det inte är nån j*vla mespop från Agnes Carlsson.

 

Om jag får ändra då. Något åt metal/screamo hållet då.

 

 

'-.- :_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan?

 

"And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna.

 

(Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop)

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan?

 

"And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna.

 

(Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop)

Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan?

 

"And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna.

 

(Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop)

Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D

 

ja, det kan det nog vara
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömt hur man stavar Glömt också eller? Hur säker kan du vara på de engelska låtraderna om du inte ens klarar svenskan?

 

"And my mind is blank" tvivlar jag starkt på att det är, då jag inte får fram något som stämmer överens med din beskrivning och resten av textmeningarna.

 

(Och "All I need to do, and my mind is blank" - Vem f*n skulle sjunga något sånt? Det hänger ju inte ens ihop)

Kanske det ska va, "All i need to do,and my mind is black" :o ;D

 

ja, det kan det nog vara

 

Ja det är ju ännu mindre sammanhängande xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...