jero1 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 (redigerat) Hej har nyss lvlat till 82 firemaking på min cb 57 "skiller" och gjort ett youtube acc (liknande d3filed´s) fast då e meningen att jag ska lägga upp filer från 80-99 Firemaking sen WC osv.. och nu ser min youtube sida FÖRJÄVLIG ut Mitt problem e alltså att jag vill ha en bild där det står Il0vewood gärna Svart eller Grön bakgrund med en sån "firemaking" eld eller ett magic tree (L) så Till den som kan fixa denna bilder ger jag alla mina fuska mynt, säg bara till om nio vill ha ngt annat för det ni får gärna göra det gratis också :) /Il0vewood PS.PLZ Lägg upp era bilder eller om ni inte vågar PM:a mej ;) Redigerat 11 Mars 2009 av jero1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 5 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 BUMP bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 Starta en trån om detta i FM forumet istället =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg