fredu Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hur sätter man till sprays till Cs 1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Hur sätter man till sprays till Cs 1.6? Jag tror det var "Options" och sedan söker du upp det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Gå in på: www.fpsbanana.com hitta spray till ditt spel sen download den sprayen.Nu ska du gå till steam/valve i dina program och gör så här: c:/my computer/program/valve(eller steam står valve på min stationära och steam på min laptop)/steamApps/*ditt steam namn*/counter-strike/cstrike/logos!detta är jag inte helt säker på! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 du kan ladda ner ett program som heter half life logo creator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Så bilderna kan inte vara i .bmp, .jpeg eller .png? Dom måste vara något annat va?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 .wad om det är till hl1 motorn, och .bmp eller whatever om det är till hl2 motorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 .wad om det är till hl1 motorn, och .bmp eller whatever om det är till hl2 motornOm det är CS1.6? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 .wad om det är till hl1 motorn, och .bmp eller whatever om det är till hl2 motornOm det är CS1.6? då ska det vara .wad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 13 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 .wad om det är till hl1 motorn, och .bmp eller whatever om det är till hl2 motorn Om det är CS1.6? då ska det vara .wad Och .wad får man? Vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 .wad om det är till hl1 motorn, och .bmp eller whatever om det är till hl2 motorn Om det är CS1.6? då ska det vara .wad Och .wad får man? Vart? Du kan packa ihop filer med Wally, dock lite halv-svårt att hitta en länk till wally.Om du skickar PM så kan jag ladda upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Har Googlat lite och sett att man kan göra logos i HL Logo Editor eller något sånt!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Har Googlat lite och sett att man kan göra logos i HL Logo Editor eller något sånt!?Ja det kan man också, ladda ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg