Gäst jeppedoli Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Tjabba. Jag satt hemma och inte hade något att göra på datorn. Men då kom jag på att jag kunde göra en Blipville Webbläsare. Det är inget virus. Det är så att på dom flesta datorerna så är det att man inte ser hela Blipville fönstret. Men i den här Webbläsaren så ser man hela bild (Blipville). Jag ser hela bilden iallafall. Blipville Webb Browser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Tjabba. Jag satt hemma och inte hade något att göra på datorn. Men då kom jag på att jag kunde göra en Blipville Webbläsare. Det är inget virus. Det är så att på dom flesta datorerna så är det att man inte ser hela Blipville fönstret. Men i den här Webbläsaren så ser man hela bild (Blipville). Jag ser hela bilden iallafall. Blipville Webb Browser Man kommer inte till någon sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wille983 Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Det funkar ju för f*n inte Sidan är ju för f*n avbruten En 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 (redigerat) Tjabba. Jag satt hemma och inte hade något att göra på datorn. Men då kom jag på att jag kunde göra en Blipville Webbläsare. Det är inget virus. Det är så att på dom flesta datorerna så är det att man inte ser hela Blipville fönstret. Men i den här Webbläsaren så ser man hela bild (Blipville). Jag ser hela bilden iallafall. Blipville Webb Browser sidan funkar ju inte ens! <_< Redigerat 28 Mars 2009 av anton99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hmm... Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) Man behöver bara trycka på F11 så ser man hela sidan.. Redigerat 13 Juli 2009 av hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.