Hoppa till innehåll

Ladda Upp Bilder System


Gäst pong218

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Jag vill ha ett system så jag kan ladda upp bilder på min hemsida och användare ska också kunna det hur gör jag?

 

Det ska inte vara någon annan hemsida man länkar till jag letar efter koden för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dig koda och skriv din egna istället. Varför ska ni småbarn alltid ha allting serverat till er på ett silverfat?

 

"Det ska inte vara någon annan hemsida man länkar till", vem har gett dig rätten att kräva någonting av oss? Det är ju vi som kan erbjuda dig hjälp - Du gör inte något för oss :)

Berätta istället tydligt vad du letar efter (Förutsatt att du faktiskt letat själv och inte bara kommit hit som om det vore en j*vla skaldjursrestaurang) - "Jag söker ett skript för att göra det möjligt för användare att ladda upp bilder på min hemsida" RÄTT SVAR! *FALLING BALLOONS*

 

http://www.php4script.com/

Där har du ditt skript :)

 

 

Stackars unge som faller offer för mitt rage lol, men någon måste ju lära småbarnen hur man uppför sig. Nåja, jag tog iaf bort 90% av alla svordomar som skrevs in i första början.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dig koda och skriv din egna istället. Varför ska ni småbarn alltid ha allting serverat till er på ett silverfat?

 

"Det ska inte vara någon annan hemsida man länkar till", vem har gett dig rätten att kräva någonting av oss? Det är ju vi som kan erbjuda dig hjälp - Du gör inte något för oss :)

Berätta istället tydligt vad du letar efter (Förutsatt att du faktiskt letat själv och inte bara kommit hit som om det vore en j*vla skaldjursrestaurang) - "Jag söker ett skript för att göra det möjligt för användare att ladda upp bilder på min hemsida" RÄTT SVAR! *FALLING BALLOONS*

 

http://www.php4script.com/

Där har du ditt skript :)

 

 

Stackars unge som faller offer för mitt rage lol, men någon måste ju lära småbarnen hur man uppför sig. Nåja, jag tog iaf bort 90% av alla svordomar som skrevs in i första början.

Nu kommer denna "Men bläh. Det ska ju vara gratis din naab -.-".

 

@pong218 Har du testat att googla. Jag är rätt säker på att det finns en hel del sådanna scripts

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lär dig koda och skriv din egna istället. Varför ska ni småbarn alltid ha allting serverat till er på ett silverfat?

 

"Det ska inte vara någon annan hemsida man länkar till", vem har gett dig rätten att kräva någonting av oss? Det är ju vi som kan erbjuda dig hjälp - Du gör inte något för oss :)

Berätta istället tydligt vad du letar efter (Förutsatt att du faktiskt letat själv och inte bara kommit hit som om det vore en j*vla skaldjursrestaurang) - "Jag söker ett skript för att göra det möjligt för användare att ladda upp bilder på min hemsida" RÄTT SVAR! *FALLING BALLOONS*

 

http://www.php4script.com/

Där har du ditt skript :)

 

 

Stackars unge som faller offer för mitt rage lol, men någon måste ju lära småbarnen hur man uppför sig. Nåja, jag tog iaf bort 90% av alla svordomar som skrevs in i första början.

Nu kommer denna "Men bläh. Det ska ju vara gratis din naab -.-".

 

@pong218 Har du testat att googla. Jag är rätt säker på att det finns en hel del sådanna scripts

 

Förolämpa mig inte nu :P Frågar någon efter gratis så ger jag dem ju inte något som kostar ;) Lite versionen på sidan är gratis. Det är ett basic image gallery system.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...