Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Okej, gör nu en tävling, man ska göra en Sprite som är gjord på 5-15 Pokèmon, utom i genren Flest blandade, där man ska göra en så snygg som möjligt med så många blandade som möjligt. Det finns 6 genreèr Regler: Man ska komma på ett namn på Spriten Man får lägga in högst 2 bidrag per genre Desto fler Pokèmon Spriten är gjord av desto större chans att man vinner Större chans att vinna om man gör hona/hane och och/eller shiny Man måste bestämma typ En Sprite får INTE vara med i mer än en genre Om Pokèmonen är legendarisk så att det bara finns en så att den bara kan ha ett kön så sä till Man får BARA använda Pokèmon Man ska säga vad Spriten är gjord av för Pokèmon Spriten får ha mer än en form om man vill Genreèrna är: Coolast, Roligast, Flest former, Knäppast, Den som ser ondast ut och Flest blandade Om man vill så kan man bli domare för en genre, men kom ihåg, man får inte skicka in bidrag till sin egen genre och om man är domare får man ge ut priset till vinnaren med sina egna FuskaMynt Vinnaren i varje kategori får minst 100 FuskaMynt var Efter tävlingen är slut så ska jag ta de 2 bästa ur varje kategori och låta de andra domarna vara med att utse de 2 bästa och vinnaren/vinnarna kommer få 300 FuskaMynt var direkt tagna ur min kassa. Domarna kan ge varje bidrag Poängen 1-10, om de 2 bästa får samma poäng så ger jag ett Poäng också Tävlingen går ut 3:dje April (Inget sammanträffande att den tar slut samma dag som DSi kommer ut) Ha turen med er Domare för Coolast: pokemongrabb Domare för Flest blandade: GumPirate Domare för Knäppast: anton99 Domare för Roligast: Fr3Du Redigerat 5 April 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 kan någon skicka pokemon nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Kan jag vara domare för knäppast eller ser roligast ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 fråga inte mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 14 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Visst, det är bara att välja, det får du göra själv, och du måste ha råd till priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) Jag tar in den här i Coolast: Namn: Tenzyag Typ: Ghost-Fire Den är legendarisk och utan kön. Gjord från: Mewto, Stantler, Gastly, Sableye, Breelom, Milotic. I kategorin flest blandade: Namn: Shaniant Typ: Dragon Kön: Hane Blandade: Ho-oh, Dewgon, Porygon 2, Ledian, Vigoroth, Arbok, Fearow, Slowking, Flygon. Redigerat 14 Mars 2009 av Yoshihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) öhhh?EDIT:nu syns det Redigerat 14 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Den här är till kategorin flest former Namn:Kenzo(den i mitten),Kenzer(den med eld på svansen),Koocher(Kenzers utveckling),Kenzudo(den med en blomlök i handen),Kanakenz(Kenzudos utveckling). Typ:Kenzo:Normal,Kenzer:Fire,Koocher:Fire/Dragon,Kenzudo:Grass,Kanakenz:Grass/Ground. Blandade:Kenzo:Bonsly,Staryu,Exeggcute,Shedinja,Pinsir.Kenzudo:Exeggcute,Cubone,Farfetch´d,Weedle,Sa bleye. Kanakenz:Marowak,Exeggutor,Beedrill,Sableye,Mudkip.Kenzer:Bagon,Exeggcute,Charmander,Shedinja,Mespir it. Koocher:Shelgon,Charmeleon,Pinsir,Exeggutor,Mespirit. Kön:Kenzo är både hona och hane men utvecklas till Kenzer om det är en hane och till Kenzudo om det är en hona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 (redigerat) http://img15.imageshack.us/img15/425/allts.jpg Namn: Amgron-Z Typ: Normal-Dark /Shiny Kön: Hane Gjord från: Ambipom,Porygon-Z,Dusknoir,Aipomb,Chingling Genre: Cool Redigerat 15 Mars 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 synd moonlamp men du kan tyvärr inte :( (måste vara minst 5) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Måste man använda existerande pokémon för att göra en sprite till den här tävlingen? Kan man göra en helt ny pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) jag vet inte riktigt men jag tror det ;)ska kontakta wetterl ;) Redigerat 15 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg