fredu Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Här är en till flest former: Den gula är hane. Namn: Gatrent Typ: Fighting Rock :o Djävulen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 synd moonlamp men du kan tyvärr inte :( (måste vara minst 5) Jag har ju 5 pokemon-.- glömde att skriva till Chingling. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Här är mitt andra bidrag till kategorin Cool: Namn: Laziod Typ: Ice Blandade: Mew, Persian, Suicuine, Croconaw, Nidorino. Kön: Likadana kön. Shiny: Ps. Den liknar Fr3Dus men spelar roll.Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) klara: namn:raysaptor typ:flying den med den lilla svansen är tjej och den med den stora svansen är killen och dom blåa är shyni kategori:coolast Redigerat 15 Mars 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat Förstått!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Namn: Insaneados typ: fire/poison blandade: Gyrados, Sceptile, Weezing, Koffing, Charmeleon kön: hane kategori: coolast (det är min andra sprite jag nånsin gjort) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat Förstått!?! men min är i kategori coolast Namn: Insaneados typ: fire/poison blandade: Gyrados, Sceptile, Weezing, Koffing, Charmeleon kön: hane kategori: coolast (det är min andra sprite jag nånsin gjort) cool för att vara din andra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 namn: kricoord .kategori: cool. pokemon: scizor, driflon, articuno ,jolteon, unown och chatot. hoppas det blir bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 kan man göra en egen pokemon eller måste man blanda bara pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 kan man göra en egen pokemon eller måste man blanda bara pokemon? Ja, man får göra nya Pokèmon, men om man blandar måste man använda minst 5 stycken Pokèmon, kan alla fatta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat Förstått!?! jaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon? Redigerat 15 Mars 2009 av anton99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) moonlamp: 7/10 ARCEUS: 4/10 hejhejhej: 6/10 anton99: din shiny 7/10 Fr3Du: 8/10 yoshihi: 7/10 shiny 8/10 Redigerat 15 Mars 2009 av pokemongrabb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg