IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 två till kategorin mest blandade: namn:ghostraider typ:ghost/water blandade:swampert,umbreon,golduck,macargo,luxray,gastly,haunter,kyogre,groudon,lumineon den är legendarisk och har inget kön namn:garger typ:ground/bug blandade:swampert,regigigas,flygon,hippodown,skuntank,rotom,spiritomb,magnezone,sharpedo,kyogre,yanm ega,dusknoir,masqerian den är legendarisk och har inget kön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat Förstått!?! jaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon? JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! två till kategorin mest blandade: namn:ghostraider typ:ghost/water blandade:swampert,umbreon,golduck,macargo,luxray,gastly,haunter,kyogre,groudon,lumineon den är legendarisk och har inget kön namn:garger typ:ground/bug blandade:swampert,regigigas,flygon,hippodown,skuntank,rotom,spiritomb,magnezone,sharpedo,kyogre,yanm ega,dusknoir,masqerian den är legendarisk och har inget kön jag är inte precis domare kategorin mest blandade men jag tycker att dom ska vara samma pokemon med olika former Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Om ingen har fattat det än men jag harskrivit 3 gånger så betyder "Flest former" en som har många former, inte hona, hane och Shiny, utan typ som Arceus byter färg med olika Plates, det är det som är menat Förstått!?! jaha, kan man typ göra olika typer av en pokemon? JJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooooooookkkkkkkkeeeeeeeejjjjjjj!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 :D hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 ska gör några med olika former Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Varför gör nästan alla legendariska, kan man inte bara göra vanliga, fast på Flest former är det nog bra med legendariska, men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) Namn: Umlitan Kön: Hane och hona ser lika ut. Genre: Ondast Typ: Dark-Dragon Blandade: Swampert, Groundon, Kyogre, Vigoroth, Luxray, Rayqaza, Salamence, Typhlosion, Feraligatr och Whiscash. Redigerat 25 Mars 2009 av AxeMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Här är min andra till flest blandade: Namn: Drasganw Typ: Ghost Flying Inget kön, legendarisk. Blandade: Hitmontop, Deoxys, Kingdra, Shedinja, Crobat, Elekid, Absol, Articuno, Raichu, Steelix, Breelom, Magcargo, Blaziken, Wooper. Wetterl, om man gör sitt bästa så att den ska se riktigt cool ut, så ser det ut som en legendarisk, och då måste man ha den så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Kan jag vara domare för roligaste eller knäppast??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Visst, det är bara att välja, det får du göra själv, och du måste ha råd till priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Det jag menar är att det blir lite konstigt med alla legendariska , specielt eftersom jag har en liten överaskning efter att tävlingen blivit slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg