Gäst aanabanana Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Skrivet 14 Mars 2009 Pleease behöver hjälp me en bana på the simpson game!! Är på rymdbanan (vet inte vad den heter) och jag har komit över planeterna men hur ska man göra när man står på vippbrädan. Det verkar som om Homer ska stå och tynga ner den medans Bart ska hoppa. Men hur jag än gör lyckas jag inte hoppa så långt som man måste. Vill verkligen komma vidare nu, så SNÄLLA hjälp. Kan ju vara så att man inte ens ska göra nått me vippbrädan :S
Entropia Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Skrivet 14 Mars 2009 Pleease behöver hjälp me en bana på the simpson game!! Är på rymdbanan (vet inte vad den heter) och jag har komit över planeterna men hur ska man göra när man står på vippbrädan. Det verkar som om Homer ska stå och tynga ner den medans Bart ska hoppa. Men hur jag än gör lyckas jag inte hoppa så långt som man måste. Vill verkligen komma vidare nu, så SNÄLLA hjälp. Kan ju vara så att man inte ens ska göra nått me vippbrädan :S Gå in på youtube och kolla hur man gör.
Rekommendera inlägg