Gäst Eminem4Life Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Skrivet 15 Mars 2009 (redigerat) Hej. idag så skulle jag lägga in egen musik i Gta Sanandreas och jag gjorde som man skulle göra. jag Gick in på Mina Dokument/ Gta Sanandreas User Files och tryckte på User Tracks och la in min Favorit musik sen så starta jag spelet och scannade musiken men sen när jag skulle spela upp musiken så kommer ett Felmedelande upp :( Det stod instruktionen på 0x66868 b l a`` refererade till minnet på 0x92001539 det gick inte att utföra en minnes åtgärd följande fel retunerades the memory could not be read så hur ska jag göra :( Vill ha egen musik i spelet hatar musiken som spelas hela tiden på radion Mvh Eminem4Life Redigerat 15 Mars 2009 av Eminem4Life
Volvopicka Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Hej , du behöver bara lägga in genvägar till ljudspåren , det funkade för mej iaf , jag hade samma problem som du .. ;)
Moviemaker Skrivet 17 April 2009 Rapport Skrivet 17 April 2009 Har du en mp3-fil? Annars kan du ju alltid lyssna på K Rose ;)
Rekommendera inlägg