KuroKaktus Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Hejsan. Jo när jag laddar ner en sak på internet jag vill ha säger den att det är en trojan men det är inte det. Det är gm7 pro jag laddar ner (från youtube) har kollat många filer. Jag vill inte köpa det igen. Så jag undrar hur gör jag så mitt mcafee tillåter det? OOBS: Jag menar inget om olaglig kopiering. Det är så mitt virusskydd ska blocka det. Har vart så med andra filer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Hejsan. Jo när jag laddar ner en sak på internet jag vill ha säger den att det är en trojan men det är inte det. Det är gm7 pro jag laddar ner (från youtube) har kollat många filer. Jag vill inte köpa det igen. Så jag undrar hur gör jag så mitt mcafee tillåter det? OOBS: Jag menar inget om olaglig kopiering. Det är så mitt virusskydd ska blocka det. Har vart så med andra filer med. stäng av det så länge... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 följande saker gör mcafee mot din dator. 1 den gör egna virus och lägger dem påhel random ställen. 2 den är allmänt dålig. gör så här ha kvar mcafee för brandväggen om du använder mcafee brandväg annars ta bort skiten och ladda hem detta. http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html nu slipper du oroa dig för virus och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Ok. Skaffar om ca 1 år. Köpte nytt för 1 vecka sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 följande saker gör mcafee mot din dator. 1 den gör egna virus och lägger dem påhel random ställen. 2 den är allmänt dålig. gör så här ha kvar mcafee för brandväggen om du använder mcafee brandväg annars ta bort skiten och ladda hem detta. http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html nu slipper du oroa dig för virus och skit. Tvåan stämde bra, men McAfee gör absolut inte egna virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 följande saker gör mcafee mot din dator. 1 den gör egna virus och lägger dem påhel random ställen. 2 den är allmänt dålig. gör så här ha kvar mcafee för brandväggen om du använder mcafee brandväg annars ta bort skiten och ladda hem detta. http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html nu slipper du oroa dig för virus och skit. Tvåan stämde bra, men McAfee gör absolut inte egna virus. Självklart inte... Det vore ju helt absurt om den gjorde, jag använder den och jag tycker den funkar bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 följande saker gör mcafee mot din dator. 1 den gör egna virus och lägger dem påhel random ställen. 2 den är allmänt dålig. gör så här ha kvar mcafee för brandväggen om du använder mcafee brandväg annars ta bort skiten och ladda hem detta. http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html nu slipper du oroa dig för virus och skit. Tvåan stämde bra, men McAfee gör absolut inte egna virus. Självklart inte... Det vore ju helt absurt om den gjorde, jag använder den och jag tycker den funkar bra iaf. Gör egna virus, vilket nöt tror på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) följande saker gör mcafee mot din dator. 1 den gör egna virus och lägger dem påhel random ställen. 2 den är allmänt dålig. gör så här ha kvar mcafee för brandväggen om du använder mcafee brandväg annars ta bort skiten och ladda hem detta. http://www.superantispyware.com/superantis...efreevspro.html nu slipper du oroa dig för virus och skit. Tvåan stämde bra, men McAfee gör absolut inte egna virus. Självklart inte... Det vore ju helt absurt om den gjorde, jag använder den och jag tycker den funkar bra iaf. Gör egna virus, vilket nöt tror på det. asabrasa. Hursomhelst, så sitter jag själv med mcafee, det är faktiskt ett ganska bra anti virus program, om man vet hur det ska användas. Nu när du har detta program, gå inte över till någon gratis version, alla skriver att du ska skaffa AVG free, Avast, gör det inte. Du byter bara till ett sämre alternativ. Redigerat 17 Mars 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Du kan ju ringa dom för support så kan dom kolla upp programmet? Dom söker igenom det och testar ser dom att det inte är en trojan så kanske dom lägger till det som undantag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Ta bort Mcafee och fixa avast anti virus det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 asabrasa. Hursomhelst, så sitter jag själv med mcafee, det är faktiskt ett ganska bra anti virus program, om man vet hur det ska användas. Nu när du har detta program, gå inte över till någon gratis version, alla skriver att du ska skaffa AVG free, Avast, gör det inte. Du byter bara till ett sämre alternativ. Haha rätt du har :P Men vet du hur man lägger till 1 program i undantag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 asabrasa. Hursomhelst, så sitter jag själv med mcafee, det är faktiskt ett ganska bra anti virus program, om man vet hur det ska användas. Nu när du har detta program, gå inte över till någon gratis version, alla skriver att du ska skaffa AVG free, Avast, gör det inte. Du byter bara till ett sämre alternativ. Haha rätt du har :P Men vet du hur man lägger till 1 program i undantag? Ta en print screen på meddelandet du får när du försöker ladda ner filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.