Hoppa till innehåll

The Voice Of The Living (experimentellt Projekt)


TiredRacoon
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Personligen tycker jag att det var bättre när nyaste inlägget kom högst upp som i vilken blogg som helst. Då ser man direkt om det är uppdaterat när man går in på sidan. Iallafall, bra jobbat så här långt!

Jo jag tänkte också på det ;) Ska se om jag inte kan fixa en "Recent post" thingy där uppe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter...

Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den?

# Har jag hittat den under eller efter epidemin?

# Var har jag hittat den?

# Har jag hittat den i fickan på någon död person?

 

Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet...

Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter...

Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den?

# Har jag hittat den under eller efter epidemin?

# Var har jag hittat den?

# Har jag hittat den i fickan på någon död person?

 

Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet...

Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter...

Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den?

# Har jag hittat den under eller efter epidemin?

# Var har jag hittat den?

# Har jag hittat den i fickan på någon död person?

 

Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet...

Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda.

 

Ok, då är det troligtvis efter epidemin...?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte börjat läsa än. Men sidan är addad i favoriter...

Men jag har en fråga om berättelsen. Hur har ni tänkt er att jag som läser dagboken får tag på den?

# Har jag hittat den under eller efter epidemin?

# Var har jag hittat den?

# Har jag hittat den i fickan på någon död person?

 

Något som ni kan lägga till i slutet av hemsidan eller i en inledning där man får reda på det. Eller så skippar ni detta och läsaren får själv lägga till den delen av berättelsen i huvudet...

Jo, jag hade själv funderat ut en "teori" om detta till sidan, men den passade inte precis så den togs bort. Men conceptet är ju mer att vi bakom sidan har på nåt sätt kommit över dessa "dokument" och laddar upp dem på sidan för allmänheten att beskåda.

 

Ok, då är det troligtvis efter epidemin...?

 

Inte nödvändigtvist ;) Detta utspelar ju sig i "en alternativ verklighet". Helt upp till läsaren.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Kommentarer efter att ha läst de tre första delarna:

Jodå, det här kan utvecklas till nåt bra, men då lär ni f*n lägga ner mycket tid på

det, vilket ni verkar vara villiga att göra. Det är ganska genomgående bra skrivet, rent

språkligt, och även berättarmässigt. Historien engagerar hittills, och jag hoppas att

den fortsätter göra det. Förresten, hans brorsa blev diagnostiserad med schizofreni?

Shit. O_o Det är liksom inte den vanligaste "sjukdomen" som finns, speciellt inte i dess

gravaste form, men det var kanske inte den ni syftade på. Jaja, jag läser vidare.

 

Tre delar till:

Det bra håller i sig. Historien utvecklas inte markant, men underhåller och engagerar ändå.

Jag är en sån som irriterar mig över stavfel eller små grammatiska fel, och sådana hittar jag

ett par stycken och det här med att ni/du byter rad medans en och samma karaktär pratar är lite drygt också.

Men det spelar väl ingen roll, right? Språket är i övrigt fortfarande bra, och det märks att en van berättare (eller?) skriver.

En liten fundering gäller om han skrev medans han sprang den 21a mars? n_n

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...