Hoppa till innehåll

The Voice Of The Living (experimentellt Projekt)


TiredRacoon
 Dela

Rekommendera inlägg

http://data.fuskbugg.se/skalman01/logo564.png

 

The Voice of the Living är en helt ny fiktionell blogg.

 

Bloggen handlar om tre överlevande efter ett utbrott av vad som är allmänt känd som zombie-smittan. Bloggen är ett experimentellt projekt och är tänkt att uppdateras dagligen med nya händelser och nyheter från denna alternativa verklighet. Den centrala karaktären heter Jordan Haze och är personen som dokumenterar alla händelser.

 

Bakom projektet står jag och Mindtwistah. Vi tar emot all kritik, tips och frågor. Nya skrivbenta sökes (Så har du talang för engelska och historieberättning/bloggning, kontakta någon av oss).

 

Om du gillar zombie-historier, om du gillar att läsa, och om du gillar spänning - Så kommer du definitivt att gilla den här sidan.

Kolla gärna in sidan och se er omkring. Och glöm inte att titta tillbaka för nya, spännande händelser i

The Voice of the Living - The Story of Medical Officer Jordan Haze.

 

- Glöm inte att berätta vad ni tycker om sidan!

- Great story

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Riktigt bra enligt mig, fortsätt med det här tack!

 

Sidan som handlar om viruset är grymt välgjord och verklighetstrogen glömde jag att nämna.

Tack. Det är precis det vi strävar efter; att få det att kännas "authentiskt" så besökarna verkligen kan komma in i känslan av världen där detta utspelar sig. Så det var ju extra roligt att höra.

 

Riktigt bra! När kommer nästa del? ^^
Imorgon är det tänkt. Vilken tid vet jag dock inte. Blir nog att sidan uppdateras med nästa del mot kvällen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min tanke var att det här skulle kunna gå åt pipsvängen både två, tre och fyra gånger, MEN. Jag har läst ikapp nu, inklusive sidan om viruset, och jag måste säga att det var väldigt välgjort! Väldigt bra idé, finns säkert en del exempel på sånt här på internet men det är inget jag stött på någon gång, så jag tycker att det är originellt.

 

Påminner lite om en blandning mellan I Am Legend och Cloverfield. I den senare dokumenterar de ju med en handkamera, och här är det en blogg, hehe. Hamnade direkt i min lilla blogg-mapp i favoriterna så jag kommer gå in varje dag och följa. Najs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...