Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Tja, nu är det så att jag har tänkt att köpa en ny datorn och jag funderar på denna :

http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=20-20-20

Men då har jag några frågor. Ska man ha Vista eller ska man välja XP för jag har hört att vista inte fungerar bra tillsammans med andra xp datorer och att de kommer att lägga ner supporten för Vista till sommarn. Så tycker ni att man ska ha Vista ändå eller XP?

Tack på förhand :)

Redigerat av Hizkor
  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Tja, nu är det så att jag har tänkt att köpa en ny datorn och jag funderar på denna :

Men då har jag några frågor. Ska man ha Vista eller ska man välja XP för jag har hört att vista inte fungerar bra tillsammans med andra xp datorer och att de kommer att lägga ner supporten för Vista till sommarn. Så tycker ni att man ska ha Vista ändå eller XP?

Hur menar du med att Vista inte fungerar bra tillsammans med XP-datorer?

Dessutom har Vista mer support än XP i dagens läge. Dom har slutat tillverka XP och har knappt ingen support kvar.

Skrivet

Hur menar du med att Vista inte fungerar bra tillsammans med XP-datorer?

Dessutom har Vista mer support än XP i dagens läge. Dom har slutat tillverka XP och har knappt ingen support kvar.

Jag menar med internet-anslutningar på farsan jobb t.e.x så fungerar en vista och xp inte så bra tillsammans..
Skrivet

Inte en HP bara, de är inte speciellt. Många reklamationer pågrund av deras touch-knappar

Min syster har en HP laptop, likt den jag länkade till. Inga problem med reklam inte.

Reklamation = Reklamera. Skicka tillbaka varan för något inte funkar/är fel.

Reklam. Att med hjälp av någon sorts media sprida information om någon uppfinning/vara/tjänst.

Gäst Justfiwi
Skrivet

Inte en HP bara, de är inte speciellt. Många reklamationer pågrund av deras touch-knappar

Min syster har en HP laptop, likt den jag länkade till. Inga problem med reklam inte.

Reklam. Att med hjälp av någon sorts media sprida information om någon uppfinning/vara/tjänst.

Precis!

Deras touch-knappar är värme styrda och då man har spelat ett tag så kommer de att börja aktivera sig själva. Hände mig, hände två av mina kompisar. Inte slumpen

Skrivet

Aha, nu känner jag mig dumförklarad. :P
Skrivet

Aha, nu känner jag mig dumförklarad. :P

Så tycker ni att jag ska köpa den här laptopen som ForlorN linkade? (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=428742 )

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...