WishCookie Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Jo när jag går in på en sida så visas den aldrig. Det står att den går inte att ansluta. WTF? What can i do? Please help. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Sidan kanske har tagits bort? Din brandvägg kanske blockerar sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Sidan kanske har tagits bort? Din brandvägg kanske blockerar sidan? Hmm. Nej provade att stänga av brandväggen men det funkade inte. Och nej sidan har inte tagits bort. För jag får vänta en stund innan det visas. Men det brukar gå över efter några timmar men detta har varit i 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Rensa dina cookies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Rensa dina cookies. Hur gör jag det? (Låter lite nobbigt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 vad har du för webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 ctrl+Shift+del kryssa i kakor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Det funkar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Då finns det ju inte mycket mer att göra. Då är väl sidan nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.