Husko Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Tjoo. Det är så att jag skrv in "cl_messenger" i console och undrade va det va.. så ja nu är det att när nån skriver när jag är spelet syns det inte måste gå in i console och det är jobbigt. Så vad skajag gör att det blir normalt igen?
fredu Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Tjoo. Det är så att jag skrv in "cl_messenger" i console och undrade va det va.. så ja nu är det att när nån skriver när jag är spelet syns det inte måste gå in i console och det är jobbigt. Så vad skajag gör att det blir normalt igen? Skriv det pånytt :S
Husko Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 19 Mars 2009 Tjoo. Det är så att jag skrv in "cl_messenger" i console och undrade va det va.. så ja nu är det att när nån skriver när jag är spelet syns det inte måste gå in i console och det är jobbigt. Så vad skajag gör att det blir normalt igen? Skriv det pånytt :S Vad menera du?att jag ska skriva igen det igen? nää har provat.
BADAiM Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 hud_saytext 1 eller när du är död tryck på ctrl och sen options på den rutan som kmr fram sen show message text,
Rekommendera inlägg