CrazyBarrie Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Ja, ska jag börja koda denna designen? Just nu är den bara en bild som jag har pysslat lite med :huh: Men säg vad ni tycker och sen kan jag se om jag börjar att koda på den. Ge gärna ett betyg och säg vad jag kan ändra för att få den ännu lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Får man fråga varför navigeringsbaren är rundad på vänstra kanten men inte högra medans rutan under e rundad på båda? För övrigt gillar jag designen. Kanske lite för transparent dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Får man fråga varför navigeringsbaren är rundad på vänstra kanten men inte högra medans rutan under e rundad på båda? För övrigt gillar jag designen. Kanske lite för transparent dock. Jag ska testa att lägga lite mindre transparent och ändra kanten där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.