WishCookie Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 (redigerat) Jupp. Jo posta dom pokemon sprites som du vill ska vara på pokemon Magnium. Behöver du hjälp med att göra sprites så skicka pm till mig så kan jag göra en Bild Guid på hur du gör. Dock kommer jag också göra sprites. Hoppas att ni postar lite. P.s Ange Namn och kön ^^ Redigerat 19 Mars 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Här, du kan säga vilken/vilka du tykcer att e bra, så kan jag posta den/dem här :P PkMner_.ppt Du måste ha PowerPoint Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Här, du kan säga vilken/vilka du tykcer att e bra, så kan jag posta den/dem här :P PkMner_.ppt Du måste ha PowerPoint Jag har inte Power point. Men kan du inte spara alla figurer på paint och posta dom här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Titta i Egna pokemonfigurer-tråden, där kan du ta mina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Titta i Egna pokemonfigurer-tråden, där kan du ta mina. Ok tack ^^ Men du kan du göra några nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Visst: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Visst: Den var suverän ^^ /b] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Tack Kan du göra några fler.? Skulle vara riktigt tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Alla mina: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Alla mina: Snygga. Kan jag ta några? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Alla mina: Snygga. Kan jag ta några? Ja såklart, det var ju därför jag la in dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg