Hoppa till innehåll

Pokemon Magnium Sprite Tråden.


Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jupp.

 

 

Jo posta dom pokemon sprites som du vill ska vara på pokemon Magnium.

 

Behöver du hjälp med att göra sprites så skicka pm till mig

så kan jag göra en Bild Guid på hur du gör.

 

 

 

 

Dock kommer jag också göra sprites.

 

Hoppas att ni postar lite.

 

P.s Ange Namn och kön ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har gjort en Pokemon. Den heter Golmelion och är Rock/Fire. Vad blir sten + eld? Just det smältsten och vad är smältsten? Jo magma, därför ska han lära sig en attack på ca. lv 50, som heter Magma Cannon.

Den ser lika ut som kille och tjej. Har inte gjort en shiny dock. Men har gjort "back spriten" och pokemon meny spriten och själva pokedex spriten. Du får gärna använda den om du vill ^_^

post-77772-1237741233_thumb.png

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har gjort en Pokemon. Den heter Golmelion och är Rock/Fire. Vad blir sten + eld? Just det smältsten och vad är smältsten? Jo magma, därför ska han lära sig en attack på ca. lv 50, som heter Magma Cannon. Den ser lika ut som kille och tjej. Har inte gjort en shiny dock. Men har gjort "back spriten" och pokemon meny spriten och själva pokedex spriten. Du får gärna använda den om du vill ^_^

 

 

Grymma. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har gjort en Pokemon. Den heter Golmelion och är Rock/Fire. Vad blir sten + eld? Just det smältsten och vad är smältsten? Jo magma, därför ska han lära sig en attack på ca. lv 50, som heter Magma Cannon.

Den ser lika ut som kille och tjej. Har inte gjort en shiny dock. Men har gjort "back spriten" och pokemon meny spriten och själva pokedex spriten. Du får gärna använda den om du vill ^_^

hur gör man satt det syns bakifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...