KuroKaktus Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Hejsan. Jo jag har skaffat warrock igen =D Det är klart om 5 minuter och undrar om nån vill spela. Har inget acc än så jag vill veta om nån vill köra nu. Kommer lägga in gubbens namn senare. Eller är det acc namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Jag kan köra, heter gonoali är lvl 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ok. Addar dig när warrock är klart =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Ok. Addar dig när warrock är klart =D Ok, ska köra nu men hur addar man folk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vet ej. Kanske inte går :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vet ej. Kanske inte går :P Nä, det går inte men vi kan ju typ ha msn uppe när vi spelar. Eller så kan vi göra en clan och skaffa lite fler spelare typ här från fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Aa. Spelade lite. Var kul =D Men jag fick inte död på 1 ända :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Aa. Spelade lite. Var kul =D Men jag fick inte död på 1 ända :P Jag var också noob i början fick inte nån kills, men du lär dig. Börja köra battleground när du har lärt dig kan du ta dig uppåt alltså mot urban ops och close quarter combat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Aa. Kör ju cs. Jag var kass men sen börja jag köra mer då klara jag det. Och nu är jag rätt nice på surf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Aa. Kör ju cs. Jag var kass men sen börja jag köra mer då klara jag det. Och nu är jag rätt nice på surf :P ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Har gått bra hittills iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Vad e warrock för ett spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.