WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Här är en stad! Staden är exakt samma som på den riktiga pokemon leafGreen/FireRed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag har en idè, kan man inte typ göra så att när man klarat E4 så kan man åka med en båt till en ny region där det finns andra Pokèmon, och, om Metal, Island och Magnium ska höra ihop så kan man typ åka från Magnium till Metal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jag har en idè, kan man inte typ göra så att när man klarat E4 så kan man åka med en båt till en ny region där det finns andra Pokèmon, och, om Metal, Island och Magnium ska höra ihop så kan man typ åka från Magnium till Metal vet inte. Kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Här är en stad! Staden är exakt samma som på den riktiga pokemon leafGreen/FireRed Ja, förutom grottan :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Här är en stad! Staden är exakt samma som på den riktiga pokemon leafGreen/FireRed Ja, förutom grottan :_ Ja eftersom att grottan inte är en stad. Jag ville ha annorlunda städer. :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 hur gör man städer?(har aldrig fattat det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg