alagaspar777 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Skrivet 21 Mars 2009 :P tja jag skulle vilja ha nåra förslag på spel...... jag vill ha ett spel som man ty säger *thinking: have he that weapon i want?* rollspel asså har spelat habbo men det är ej så kul att spela rollspel på det..... kom med förslag hahah tack på Förhand :cool: lol Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Skrivet 21 Mars 2009 Förstår inte riktigt? Du vill ha ett webbbaserat rollspel? Ska det vara likt Habbo, dvs med små gubbar som går runt. Eller ska det mer se ut som WoW eller kanske ett textbaserat rollspel? Citera
TheUnnamed Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Skrivet 21 Mars 2009 Tror han söker något MMO liknande spel som han kan "rollspela" på. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 :P tja jag skulle vilja ha nåra förslag på spel...... jag vill ha ett spel som man ty säger *thinking: have he that weapon i want?* rollspel asså har spelat habbo men det är ej så kul att spela rollspel på det..... kom med förslag hahah tack på Förhand :cool: lol Vrf ha den där runescape pure clan bilden där? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.