Gäst Darkshiver Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 De flesta mariospelen funkar ju, guitar herospelen med och så ^w^ Mario&Sonic olympic games spelet funkar ju gött med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Du kan köpa ett till spel. vad sägs om Super Smash Bros Brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Mario party 8 är ju ett familjespel. Men jag rekommenderar det INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 (redigerat) Mario and Sonic at the olympic games Redigerat 17 Juli 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 guitar hero world tour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 jag skulle säga Mario kart wii, brawl, wii sports :D mm... guitar hero world tour (alla instrument) pckså såklart ;DGuitar hero familjespel??? Knappast. Men jag måste nog ändra mig. Mariokart är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
choopa Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Mario kart min pappa brukar köra det ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hans Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Jag tycker du ska köpa MySims kingdom. Jag har spelat det och det äger.det spelet suger ju :s the sims 2 till gamecube är roligare :s Tack för alla förslag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Du kan köpa ett till spel. vad sägs om Super Smash Bros Brawl. Dom äldre gillar nog inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.