Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Jag har gjort ett forum. Jag vet att jag inte har kodat det själv men ändå. Bli gärna medlem också! http://battlefield.egetforum.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Eftersom du inte gjort sidan kan du inte få så mycket feedback för den. Väldigt simpelt forum. Vill inte vara för taskig men du kan nog lägga ner det forumet, tror inte du kommer få mycket medlemmar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Eftersom du inte gjort sidan kan du inte få så mycket feedback för den. Väldigt simpelt forum. Vill inte vara för taskig men du kan nog lägga ner det forumet, tror inte du kommer få mycket medlemmar ;)Det vet jag redan. Jag har försökt förut :D . Men hade bara inget och göra. Jag är inte så bra på att koda själv :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Koda ett forum är svårt, men att anpassa ett och byta layout så det blir unikt, snyggt och intressant är mindre svårt. Det kan vara bra att göra innan man stormar in på feedback forumet med tanke på att forumet ser ut som att det ända du gjort är att lägga till forumen och registerat dig. Det är som sagt svårt att sätta feedback på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Fall man vill ha gratis forum som man sätter upp själv kan man ju ladda ner phbb eller smf sen bara hosta det på ett gratis hotell som ofingo sen skaffa .se.nu eller så hos webb.se Och sidorna brukar ha en manual hur du gör ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Fall man vill ha gratis forum som man sätter upp själv kan man ju ladda ner phbb eller smf sen bara hosta det på ett gratis hotell som ofingo sen skaffa .se.nu eller så hos webb.se Och sidorna brukar ha en manual hur du gör ^_^ Tack, ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Sen postar man inte om det här :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.