Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Tjenare. Ett litet spel som man kan spela i väntan på Battlefield heroes: http://www.battlefield-heroes.com/files/HeroesGame_1.html Sen kan ni skriva era poäng också. Hittills är mitt hig score 80 :P Redigerat 24 Mars 2009 av 360boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) 50 poäng :] Redigerat 24 Mars 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 jag spelade tills jag fick 10 men orkade inte mer sen, håller mig till BFH Beta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 jag spelade tills jag fick 10 men orkade inte mer sen, håller mig till BFH Beta :DJa du. Jag väntar på betan. Annars skulle jag knappast spela det här. Men har nu fått 80 poäng :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Vilket j*vla skitspel, inte ens likt riktiga heroes. Min hi-score: Ja du. Jag väntar på betan.P12 > du kommer inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Vilket j*vla skitspel, inte ens likt riktiga heroes. Min hi-score: Ja du. Jag väntar på betan.P12 > du kommer inte in. va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 va?De släpper inte in 12åringar i betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 va?De släpper inte in 12åringar i betan. Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 va? De släpper inte in 12åringar i betan. Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då? Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 va? De släpper inte in 12åringar i betan. Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då? Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för. Okej, då kan jag säkert få spela på min brors account istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 va? De släpper inte in 12åringar i betan. Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då? Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för. Då vill de säkert inte har 13-åringar iheller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 va? De släpper inte in 12åringar i betan. Men det står att spelet är från 12. Varför släpper dom inte in 12-åringar då? Rekommendationen är 12, och de vill ha mogna folk som hittar buggar och inte massa 12åringar som bara vill spela och inte göra det de är i betan för. Då vill de säkert inte har 13-åringar iheller. Han är ju redan inne, men man kan ju bara "råka" skriva in att man är född lite tidigare om man vill in. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.