💬
Logga in
Fuska.se

Hastighetsmätare!

10 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Någon som vet vart man kan köpa en digital hastighetsmätare till moped för ett bra men ganska lågt pris? :o :) Tack för svar

Har du googlat? Det kan vara ett alternativ, annars blocket, tradera eller något ; )

Nivå 10 · Veteranfuskare

För det första, vespa eller crossmoped?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

För det första, vespa eller crossmoped?

Till crossmoppe, och ja jag har googlat men hitta inget.

26 Mar 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

titta med en cykelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

titta med en syckelhanlare eller en butik som håller på med moppar och fråga om dom har eller kan beställa till dig. annars så kan du titta på biltema.

Exakt så. Eller så kan du gå på Garage24's hemsida, de brukar ha det mesta inom reservdelar. Dock har de inga mopeder om någon som ska köpa moppe går in där. Endast t.ex. motorer, ramar, extra delar o så. ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

fanns inget på biltema.se o på garaget24 fanns det men fanns inga bilder på hur dom såg ut :(

*EDIT*

Hittade en hastighetsmätare men problemet är att ja har in TMS motard 50cc :( vet någon om den här passar på min moppe? :o

post-77884-1238082791_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför skulle dom inte passa på alla moppar -.- ?

Nivå 10 · Veteranfuskare

På min crossmoppe har jag en digitalmätare, men jag vet inte exakt vad den heter.

btw har en rieju rrx, kolla upp det och se vad mätaren heter, i bästa fall går den att använda på flera modeller

28 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10

ok, får se om den passar till min moppe den där mätan som ja visa lite tidigare :)

23 Apr 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

http://www.twostroke.se/group.asp?group=7230

Sorry för lite sent, men hittade lite.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in