laynus Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Hej jag har suttit och försökt få fram en kod som kollar pingen på en ip adress men jag lyckas inte. Nån som vet en sån kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Hej jag har suttit och försökt få fram en kod som kollar pingen på en ip adress men jag lyckas inte. Nån som vet en sån kod? vad menar du med ping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 När du spelar cs typ då kan man se andras ping eller hur? Det är det jag vill ha i php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 När du spelar cs typ då kan man se andras ping eller hur? Det är det jag vill ha i php.jaha du menar typ latency? i millisekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Japp det menar jag vet du hur man fixar det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Japp det menar jag vet du hur man fixar det???hm, ne sry :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag har ett exempel på sånt HÄR men det funkar bara på hemsidor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag har ett exempel på sånt HÄR men det funkar bara på hemsidor....vad ska du testa för något då? om inte hemsidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 ip adresser ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 ip adresser ofcfunkar ju med ip? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag får bara error.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Jag får bara error....funkade med mitt ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.