isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har kommit til ankoh ruins men jag hitter inget det mär helt omöjligt nånsom kan hjälpa mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Du måste ha sand, som du får när du har klarat serpent i gaia rock.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 thx men för att klara sepant behöver man typ tända strålar eller nåt på han sp han bara fyller på 30 hp per gång hur gör man.. + hur får man water djinnen i aqua rock det är ett sten huvud över så man kommer inte fram för han e mitt i ett vatten fall(jag skrev lite grångkilkt så skriv om du inte fattar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag vet vilken du menar, det är Steam.. då får den när du har stängt av vattnet (i slutet av grottan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej men vet du vad ´jag menar med det där om serpant när man ska tända nån ting jag fattar inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg