zitroz Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Hej, jag har besluts ångest och kan inte bestämma mig om jag ska ta bort båda mina proffs=Skinning(450/450) och minning(153/225(eller vad den nu är på)) och börja med något mer använd bart som t.ex. Enchanting eller Tailoring. Vad tycker ni? Jag är Warlock(lvl80) för er som inte vet. :P Redigerat 25 Mars 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Enchanting är riktigt bra att ha, dock segt att skilla upp. :/ Personligen hade jag nog dragit upp 2 proffs som ger en mer än pengar, pengar är inget problem längre. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Jo det är den jag har varit mest sugen på. Fast jag vet inte om jag ska ta bort minning eller skinning. Minningen har varit så seg att dra upp och skinningen skulle jag kunna dra upp på min DK som jag aldrig rör annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Om du vill ha de professions som ger mest stats gäller inscription (enchanting funkar också) plus jewelcrafting, det kommer kosta ca. 5-6k att levla upp båda till 400, men det är värt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) Kan man köra Enchanting + inscription eller enchanting jewelcrafting (Enchanting vill jag ha för det är lättast att dra upp gratis) *EDIT* Min minning var på 256 inte 153 lol.. det var segt att levla den efter iaf Redigerat 26 Mars 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Ha Mining och Jewelcrafting. Sedan då du har full JC skaffa enchanting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jc/mining elller tailoring/skinning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) jc/mining elller tailoring/skinningHelt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre) Redigerat 26 Mars 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jc/mining elller tailoring/skinningHelt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre) Har precis dumpat min minning och skaffat enchanting stället. Ska farma ganska mycket läder att sälja innan jag dumpar skinningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 jc/mining elller tailoring/skinning Helt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre) Har precis dumpat min minning och skaffat enchanting stället. Ska farma ganska mycket läder att sälja innan jag dumpar skinningen Om du tänker skaffa jewelcrafting rekommenderar jag starkt att du först tar mining och skaffar de ores du behöver (kolla upp en guide på google) och sen dumpar mining för JC, som jag gjorde.. kostade fortfarande 3k dock :P Jag ska tillägga att om du har jewelcrafting behöver du ej ha 2 gula eller 2 blåa gems för din meta då de tre gems du får köpa är meta, dvs. alla färger och dvs. allt som behövs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Hehe försent för att ångra att jag dumpade minningen.. hehe men det går säkert att få tag på sånt via gillen eller nått :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg