Hoppa till innehåll

Byta Proffs Till Nått Mer Användbart


zitroz
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag har besluts ångest och kan inte bestämma mig om jag ska ta bort båda mina proffs=Skinning(450/450) och minning(153/225(eller vad den nu är på)) och börja med något mer använd bart som t.ex. Enchanting eller Tailoring.

 

Vad tycker ni?

Jag är Warlock(lvl80) för er som inte vet. :P

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det är den jag har varit mest sugen på. Fast jag vet inte om jag ska ta bort minning eller skinning. Minningen har varit så seg att dra upp och skinningen skulle jag kunna dra upp på min DK som jag aldrig rör annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kan man köra Enchanting + inscription eller enchanting jewelcrafting

(Enchanting vill jag ha för det är lättast att dra upp gratis)

*EDIT* Min minning var på 256 inte 153 lol.. det var segt att levla den efter iaf

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jc/mining elller tailoring/skinning

Helt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter

 

För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies

 

Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre)

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jc/mining elller tailoring/skinning

Helt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter

 

För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies

 

Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre)

 

Har precis dumpat min minning och skaffat enchanting stället. Ska farma ganska mycket läder att sälja innan jag dumpar skinningen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jc/mining elller tailoring/skinning

Helt värdelöst att ha en gathering prof om du inte planerar att levla upp en ny riktig profession efter

 

För övrigt är tailoring också värdelöst, även engineering pga sugiga unika recipies

 

Och ja zitroz, du kan ha enchanting och inscription eller enchanting jewelcrafting, bonusarna är lika på alla tre (beror dock lite på vilka tre epic gems du tänker ha, rekommenderar 32 spellpower då du inte kan få bättre)

Har precis dumpat min minning och skaffat enchanting stället. Ska farma ganska mycket läder att sälja innan jag dumpar skinningen

 

Om du tänker skaffa jewelcrafting rekommenderar jag starkt att du först tar mining och skaffar de ores du behöver (kolla upp en guide på google) och sen dumpar mining för JC, som jag gjorde.. kostade fortfarande 3k dock :P

 

Jag ska tillägga att om du har jewelcrafting behöver du ej ha 2 gula eller 2 blåa gems för din meta då de tre gems du får köpa är meta, dvs. alla färger och dvs. allt som behövs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...