Hoppa till innehåll

Problem Med Tjejer


Rekommendera inlägg

Du är 14. Sluta whina, gör det barn gör och väx upp långsamt, innan du börjar tänka på tjejer. De kommer att existera när du blivit lite äldre också.

 

men i gentligen Gillar jag tjejer -.- men Det verkar som om de inte Gillar mig -.-

I det stora hela räcker det ju att en enda person av 6 Miljarder älskar dig, som du sedan ska gifta dig med. xD

Men jag fattar att det är ett sug. Jag kan inte hjälpa dig, ett råd är bara att om man söker sig till snygga tjejer som är totalt dumma i huvet, så får man bara sämre självförtroende.

Jag hoppas att du menade 3 miljarder. xD

 

Dessutom sa han att han gillade tjejer. :P

3 miljarder? Varför inte 6 Miljarder? Jordens befolkning är väl 6 miljarder, om jag inte är totalt bäng, men det är jag ju visserligen. Jag gillar med tjejer, men går det inte bra, så går det skitdåligt, och går det bra, så går det skitbra.

 

Han menade att 3 miljarder av jordensbefolkning är tjejer. Efter som du skrev 6 miljarder så kan han ju gifta sig med killar också och han skrev att han gillade tjejer.

 

hur kommer det sig att vi komer till Killar helt plötsligt -.- jag är väl ej Homosexuell-.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du är 14. Sluta whina, gör det barn gör och väx upp långsamt, innan du börjar tänka på tjejer. De kommer att existera när du blivit lite äldre också.

 

men i gentligen Gillar jag tjejer -.- men Det verkar som om de inte Gillar mig -.-

I det stora hela räcker det ju att en enda person av 6 Miljarder älskar dig, som du sedan ska gifta dig med. xD

Men jag fattar att det är ett sug. Jag kan inte hjälpa dig, ett råd är bara att om man söker sig till snygga tjejer som är totalt dumma i huvet, så får man bara sämre självförtroende.

Jag hoppas att du menade 3 miljarder. xD

 

Dessutom sa han att han gillade tjejer. :P

3 miljarder? Varför inte 6 Miljarder? Jordens befolkning är väl 6 miljarder, om jag inte är totalt bäng, men det är jag ju visserligen. Jag gillar med tjejer, men går det inte bra, så går det skitdåligt, och går det bra, så går det skitbra.

 

Han menade att 3 miljarder av jordensbefolkning är tjejer. Efter som du skrev 6 miljarder så kan han ju gifta sig med killar också och han skrev att han gillade tjejer.

 

Ja, juste j*vlars. Då är jag helt bäng. My bad.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Varför ändrade du från P12 till P14?

 

Vem??

 

Jag menade dig, sir.

Inte coolt att byta ålder här.

 

1.??? jag har väl inte Bytit -.- (har för mig det) eller kanske jag Inte såg när jag inte tog på mig glasögonen XD

2. jag är 14

 

Redigerat av Piggybank
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ändrade du från P12 till P14?

 

Vem??

Jag menade dig, sir.

Inte coolt att byta ålder här.

 

1.??? jag har väl inte Bytit -.- (har för mig det) eller kanske jag Inte såg när jag inte tog på mig glasögonen XD

2. jag är 14

 

Spela inte dum, jag har sett att du hade P12 när de andra sa du var för ung.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ändrade du från P12 till P14?

 

Vem??

Jag menade dig, sir.

Inte coolt att byta ålder här.

 

1.??? jag har väl inte Bytit -.- (har för mig det) eller kanske jag Inte såg när jag inte tog på mig glasögonen XD

2. jag är 14

 

Spela inte dum, jag har sett att du hade P12 när de andra sa du var för ung.

 

same.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...