cowen107 Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) ja som ämännesbeskrivningen säger hur gör man inget namn funkar jue :( skulle vara fullt tacksam om svar Redigerat 26 Mars 2009 av cowen107 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Finns inget som heter Rs3 än, d e säkert ngn som försöker scamma dej om du hittat en Rs3 sida :\ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 Finns inget som heter Rs3 än, d e säkert ngn som försöker scamma dej om du hittat en Rs3 sida :\mm fínns inte rs3. skicka länken på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 det har kommit nu läs det står i en tråd på runescaoe och tibia sida 5 och det finns massa om det på yt och sånt det har kommit ok http://rs3.suba-studios.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 (redigerat) det har kommit nu läs det står i en tråd på runescaoe och tibia sida 5 och det finns massa om det på yt och sånt det har kommit ok http://rs3.suba-studios.com/ jag hittade inte någon stans där det stog ngt om rs3 på runescapes hemsida. och den dära hemsidan ser ut som om man har gjort den på typ 4min sen så är namnet konstigt. och sen skriver man bara in weapons id så får man det vapnet så det är bara typ test server eller nåt sånt skit, Redigerat 26 Mars 2009 av RySs3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 26 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 det har kommit nu läs det står i en tråd på runescaoe och tibia sida 5 och det finns massa om det på yt och sånt det har kommit ok http://rs3.suba-studios.com/ jag hittade inte någon stans där det stog ngt om rs3 på runescapes hemsida. och den dära hemsidan ser ut som om man har gjort den på typ 4min sen så är namnet konstigt. ok :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Haha, ser mer ut som någon sorts B-privat server :) Tror inte RS3 kommer ut på ett väldigt bra tag, om det ens kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Det där ser skumt ut, jag tror du ska hålla dig till rs2 :) Dock så har vissa personer börjat kalla den nya grafik uppdateringen (HD) för Rs3 även om det inte stämmer. Helt borta är det ju inte att kalla det Rs3 heller, enligt min mening. Det är ju väldigt olikt det man kallade Rs2 som kom efter RS Classic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 Rs2 kallas så bara för att dem övergick till 3d grafik. Så för att det ska bli ett rs3 så måste dem fixa en .exe fil typ, så att hela skiten blir som wow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Onödig tråd borde vara låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Slösa inte bort ditt liv eller din tid på privat servrar som inte ger nått alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg